Diagnoza climatului

Error message

Notice: Undefined index: field_members_only in _ctools_entity_field_value_ctools_access_get_child() (line 63 of /home/admin/web/hr-club.md/public_html/sites/all/modules/ctools/plugins/access/entity_field_value.inc).

DESCRIEREA SERVICIULUI

Organizaţiile sunt puternice şi competitive prin oamenii săi. Personalul motivat şi devotat, orientat spre realizarea scopurilor organizaţionale constituie un adevărat avantaj competitiv. Companiile interesate de creşterea constantă a valorii capitalului uman sunt intens preocupate de identificarea opiniilor angajaţilor săi, perceperea feedback-ului pentru conceperea şi aplicarea acţiunilor de îmbunătăţire permanentă.

Aceste preocupări ne determină să căutăm răspunsuri competente şi argumentate la următoarele întrebări:

  • Cât de mulţumiţi sunt angajaţii de activitatea în compania noastră?
  • Care sunt dificultăţile majore cu care se confruntă personalul?
  • Ce putem întreprinde pentru a atrage şi menţine personal competent?

BENEFICII

Diagnoza climatului organizaţional vă oferă posibilitatea de a avea următoarele beneficii:

  • Veţi dispune de informaţie veridică cu referire la gradul de satisfacţie al personalului companiei Dvs. Aceasta Vă va permite să reduceţi cheltuielile de recrutare şi selecţie a noilor angajaţi, să păstraţi profesioniştii de înaltă calificare şi să cunoaşteţi cum să asiguraţi un grad sporit de motivaţie a acestora.
  • Veţi cunoaşte care aspecte ale funcţionării organizaţiei Dvs necesită a fi îmbunătăţite pentru a menţine o motivaţie şi un devotament înalt al angajaţilor Dvs
  • Veţi consolida brand-ul de angajator pentru atragerea celor mai competenţi colaboratori

CUM SE REALIZEAZĂ

Diagnoza climatului organizaţional se efectuează prin aplicarea unui chestionar anonim ce va conţine întrebări relevante pentru aprecierea a cinci categorii de criterii:

  • condiţiile de muncă
  • oportunităţile de dezvoltare
  • salariul şi beneficiile
  • colaborarea în companie
  • structura şi scopurile organizaţionale

Pentru fiecare categorie sunt elaborate câte trei criterii, fiecare având câte patru întrebări relevante la care vor răspunde colaboratorii companiei Dvs.

Toate informaţiile obţinute de la compania Dvs pe parcursul desfăşurării studiului vor fi tratate ca fiind strict confidenţiale. Compania Dvs va beneficia de un raport complex (aproximativ 60-70 de pagini) ce va conţine:

  • analiza rezultatelor pe fiecare criteriu
  • identificarea punctelor forte şi a aspectelor problematice
  • recomandări de îmbunătăţire formulate în baza rezultatelor prelucrate

CONTACT

Pentru a beneficia de acest serviciu şi de avantajele pe care le oferă, precum şi pentru a solicita mai multe detalii ,ne puteţi contacta la 022 588 854 sau la la adresa de poştă electronică mroscov@axa.md