Training și dezvoltare

Error message

Notice: Undefined index: field_members_only in _ctools_entity_field_value_ctools_access_get_child() (line 63 of /home/admin/web/hr-club.md/public_html/sites/all/modules/ctools/plugins/access/entity_field_value.inc).
Articole și instrumente practice: 

TRAINING ȘI DEZVOLTARE

ARTICOLE ŞI INSTRUMENTE PRACTICE

Vă invităm să navigaţi prin meniul din partea stîngă pentru a vedea toate articolele şi instrumentele practice prezentate la această categorie. 

----------------------------------------------------------------------------------------

TRAINING

DENUMIREA PROGRAMULUI COMPANIA DATA
Dezvoltarea personalului în organizaţie   AXA Management Consulting  La solicitare
----------------------------------------------------------------------------------------

CONSULTANŢĂ

Ai nevoie de un sfat profesionist? Accesează link-urile de mai jos pentru a vedea descrierea serviciilor de consultanţă oferite de profesionişti în domeniu!

...

--------------------------------------------------------------------------------------
 

CĂRŢI, PUBLICAŢII

Manualul Trainerului profesionist
Robert H. Vaughn
Editura CODECS

Cel mai cuprinzător manual de training scris pentru toţi cei care se ocupă de formarea personalului, indiferent de nivelul de pregătire sau de experienţa lor, Manualul trainerului profesionist abordează întregul proces de instruire şi prezintă concis şi sistematic o mulţime de instrumente, metode şi modele utile. Cititorul este călăuzit pas cu pas de la identificarea nevoilor de instruire ale angajaţilor şi organizaţiei, la planificarea instruirii la locul de muncă şi în afara ei, la proiectarea şi livrarea programelor de training, la alegerea mijloacelor auxiliare şi la evaluarea eficacităţii instruirii. Celor noi în domeniu cartea le oferă o privire de ansamblu asupra întregului proces de instruire. Trainerii cu experienţă găsesc aici o valoroasă listă de instrumente şi metode practice din care să aleagă.
 
Această carte poate fi găsită în librăriile ProNoi.

Proiectarea şi livrarea programelor de training

D.Simmonds

Editura CODECS, 2008

Proiectarea şi livrarea programelor de training pune la dispoziţia specialiştilor din domeniu cea mai mare parte a cunoştinţelor fundamentale definite de Standardele Profesionale ale CIPD (The Chartered Institute of Personnel and Development). Aceste cunoştinţe intră în categoria clară şi distinctă a "instruirii şi învăţării", alături de altele patru: • învăţarea şi dezvoltarea; • formarea managerială; • managementul învăţării şi cunoştinţelor organizaţionale; • managementul funcţiei de instruire-dezvoltare. Cartea se adresează studenţilor care se pregătesc pentru a deveni specialişti în proiectarea şi livrarea cursurilor de instruire din cadrul programului de dezvoltare profesională al CIPD. Există însă şi alte categorii de persoane care pot găsi aici multe lucruri de folos: • participanţii din cadrul altor programe ale CIPD sau care vor să obţină calificarea Certificate in Training Practice de la CIPD; • persoanele care urmează studii postuniversitare care au o componentă de management al resurselor umane sau de dezvoltare a resurselor umane. în plus, trainerii, profesioniştii de resurse umane, managerii şi directorii executivi vor face multe descoperiri în această carte, descoperiri care le vor fi de folos. Această carte poate fi găsită în librăriile ProNoi
 

Coaching in Organizatii. Ghid complet

P.Zeus, S.Skiffington

Editura CODECS, 2008

Manual cuprinzător de coaching în organizaţii. Tratează îndeosebi coachingul deprinderilor de viaţă, coachingul de afaceri şi coachingul pentru manageri, cu accent special asupra coachingului aptitudinilor de leadership. Se adresează atât persoanelor care doresc să practice o formă sau alta de coaching, cât şi consultanţilor, consilierilor, trainerilor etc. care au nevoie să-şi formeze competenţe şi în acest domeniu. De asemenea, este un manual util managerilor, pentru a crea în organizaţie o cultură a coachingului, menită să fructifice la maximum potenţialul productiv al angajaţilor. Această carte poate fi găsită în librăriile ProNoi 
 

Managementul carierei. Ghid practic
Julie Jansen, editura Polirom
 

De ce doriţi sau credeţi că este necesar să vă schimbaţi locul de muncă? - În ce situaţie profesională vă aflaţi? - Valori, atitudini şi pregătirea pentru schimbare - Trăsături de personalitate, interese şi aptitudini preferate – Cum ajungeţi unde v-aţi propus? - Cele 10 chei ale succesului - Căutarea unui loc de muncă - ghid practic.

Peste trei sferturi dintre angajaţi sunt nemulţumiţi de slujbele lor, dar nu întrevăd o soluţie. Julie Jansen, consilier pe probleme de carieră, vă oferă şansa să faceţi schimbările dorite, analizînd şase motive care conduc la insatisfacţie profesională: lipsa sensului, rutina, ezitarea, plictiseala şi plafonarea, dorinţa de a fi pe cont propriu şi apropierea pensionării. 

Această carte poate fi găsită în librăriile ProNoi